Dags för derby imorgon fredag (15/5) på Dackehed i Gullabo när Baif möter G-G. En intressant match mot en nykomling som inlett på ett bra sätt och som ännu efter fem omgångar står på noll förluster och endast tre insläppta. Vi kan nog räkna med en tillknäppt match med få målchanser, så det gäller att vara noga när chanserna väl dyker upp.
Vi kommer till spel efter en okej insats mot Kalmar AIK senast, även om det blev förlust. Men vi kan höja oss ytterligare ett par snäpp, vilket också kommer krävas om vi ska lämna Gullabo med några poäng imorgon.
Avspark klockan 19:00 på Dackehed. Heja Baif!