Nu finns träningskläder, väskor och lite annat smått och gott att beställa i BAIF:s färger. Adidas toppkvalitet och oslagbara priser. Utbudet ser ni här nedan. Beställningslista finns på Hagaborg och det går också bra att skicka in beställningen till e-post info@bergkvaraaif.se och då ange produktnamn, storlek samt vilken siffra eller initial ni vill ha med på plagget.

Squadra 21, t-shirt

En tröja med rund halsringning som hjälper ditt lag att prestera.

På planen är det du och ditt lag mot resten av världen. Så Adidas skapade kollektionen Squadra 21 för att hjälpa er vinna med stil. Den här fotbollströjan är gjord i slitstark, återvunnen polyester och fuktabsorberande AEROREADY som håller dig torr. Den stilrena designen gör det enkelt att lägga till lagdetaljer och nummer. Den här produkten är gjord med Primegreen, en serie med mycket funktionella, återvunna material.

Pris: 169 SEK

Squadra 21, shorts (marinblå)

Fuktabsorberande shorts som hjälper ditt lag att prestera.

På planen är det du och ditt lag mot resten av världen. Så adidas skapade kollektionen Squadra 21 för att hjälpa er vinna med stil. De här fotbollsshortsen är gjorda i slitstark, återvunnen polyester och fuktabsorberande AEROREADY som håller dig torr. Den här produkten är gjord med Primegreen, en serie med mycket funktionella, återvunna material.

Pris: 169 SEK

Squadra 21, ziptröja (röd)

En tröja med kvartslång dragkedja för träningsplanen.

Du tränar inte bara för din egen skull. Du tränar för lagets skull. Så adidas skapade kollektionen Squadra 21 för att hjälpa dig nå dina mål. Den här fotbollströjan är designad med AEROREADY som håller dig torr och bekväm. Den är gjord av återvunnet material, ett litet steg mot målet att sätta stopp för plastavfall. Den stilrena designen gör det enkelt att lägga till lagdetaljer. Den här produkten är gjord med Primegreen, en serie med mycket funktionella, återvunna material.

Pris: 359 SEK

Squadra 21, byxor (svart)

Trackpants med smal passform för träningsplanen.

Du tränar inte bara för din egen skull. Du tränar för lagets skull. Så adidas skapade kollektionen Squadra 21 för att hjälpa dig nå dina mål. De här fotbollsbyxorna är designade med fuktabsorberande AEROREADY som håller dig varm och torr. De är gjorda av återvunnet material, ett litet steg mot målet att sätta stopp för plastavfall. Den smala passformen ger ett störningsfritt fotarbete. Den här produkten är gjord med Primegreen, en serie med mycket funktionella, återvunna material

Pris: 329 SEK

Squadra 21, hoodie (röd)

Rör dig som ett lag.

Adidas Squadra 21 Hoodie ser bra ut på egen hand, men det blir ännu bättre när dina lagkamrater bär på sig också.

Det mjuka tyget håller dig bekväm och AEROREADY transporterar fukt så att du håller dig torr under fotbollsträning och vad som än kommer därefter.

Denna produkt är tillverkad med Primegreen, en serie högpresterande återvunna material.

Pris: 409 SEK

Tiro, duffelväska, (röd)

En mellanstor duffelväsla som håller koll på träningsgrejer och annat.

Matchdag eller rutinmässig träning. Packa det du behöver i denna mellanstora duffelväska. Huvudfacket har en del i mesh som håller rena och smutsiga kläder separerade. Flera fack håller mindre saker nära till hands. Den är ytbehandlad för att klara alla väder.

Storlek Medium

Pris: 299 SEK

Tiro, ryggsäck (svart)

En rymlig ryggsäck med fotbollens DNA.

Omklädningsrummet. Klassrummet. Kontoret. Vart du än ska får du med dig det du behöver för att prestera i den här fotbollsryggsäcken. Bland de många facken hittar du ett vadderat laptopfack. Dessutom är den slitstarka designen gjord i återvunnet material som en del av adidas arbete för att stoppa plastavfallet.  Den här produkten är gjord med Primegreen, en serie med mycket funktionella, återvunna material.

Pris: 289 SEK