Försäsongen är till ända och fyra träningsmatcher har inneburit fyra förluster. Idag, liksom i fredags, blev det uddamålsförlust. Denna gång med resultatet 3-4 (2-0) mot Fjärdsjömåla AIF på hemmaplan och om vi senast tog steg framåt så backade vi idag tillbaka några steg. Det såg annars bra ut under första halvlek där vi var i ledning 2-0, en ledning som till och med var i underkant.

I andra gick vi ner oss rejält och släppte in ett tidigt baklängesmål till 2-1. Och även om vi kunde utöka på straff till 3-1 kort därefter var sista halvtimmen ingen rolig historia för oss. Vi tappade matchen totalt och tillät gästerna komma igen och ifatt till 3-4.

En av få positiva saker att ta med från dagens match var Alexander Olssons målskytte som verkar bestå. Tre mål idag, varav två på nick. I övrigt måste det till en förbättring på alla plan för att den trista försäsongstrenden ska vända. Seriepremiären är tio dagar bort. Kom igen BAIF!