De senaste fyra säsongerna har vi samarbetat med Söderåkra AIK och haft ett gemensamt b-lag med dem, men i år har båda klubbarna valt att ha varsitt eget b-lag. Och igår var det seriepremiär för våra grabbar i BAIF B. Flera av spelarna gjorde sin första seniormatch och även om det blev förlust (0–4 mot Tvärskogs IF) gjorde alla en fin insats och matchen var länge jämn innan vi tröttande mot slutet. Vi kommer med spänning följa utvecklingen under året.

På lagfotot ser ni uppe fr. .v: Adel Abu Iseifan, Sebastian Svanberg, Svante Nyström, Ville Håkansson, Olle Nilsson, Vincent Nylander, Nahom Weldu Habte, Yafet Weldemichael, Adam Nilsson.

Nere fr. v. Carl Lundin, Josef Chahrour, Leo He Voong, Emil Stigbrant, Natnael Mebrahtu, Kaleab Mehari, Oscar Mannerström, Esagh Ali Mohammadi.

Liggande: Max Antonsson.