Vi i Bergkvara AIF driver idrottsanläggningen Hagaborg samt festplatsen Skytteholmen. De ideella krafterna i vår förening har alltid varit unika och anläggningarna därför kunnat vara välskötta pärlor i samhället. Men vi behöver fler ideella krafter så att arbetsbelastningen inte blir för stor.

Oftast träffas vi en till två gånger i veckan och fixar det som behöver fixas. Mycket på eget initiativ. Låter detta som en uppgift som skulle passa dig? Det sociala samkvämet ser vi som en viktig del.

Här har vi samlat information om tider och sysslor. Din hjälp behövs!

Hagaborg

• Exempel på sysslor: Gräsklippning, kritning av linjer, bevattning, gödning, tvätt, städning m.m.
  • Tider: Måndagar och torsdagar klockan 09:00

Skytteholmen

• Exempel på sysslor: Gräsklippning, trimning, städning, diverse underhåll m.m.
  • Tider: Tisdagar klockan 10:00

A-lagsmatcher

• Exempel på sysslor: Bemanna kiosk, grill, förberedelser inför match (matchvärd)

Kontakta oss gärna vid frågor på e-post info@bergkvaraaif.se. Eller besök oss spontant på någon av tiderna ovan för att få en inblick. Du väljer själv hur, när och var. Välkommen!