Tre matcher in i säsongen och hittills har det varit väldigt mycket upp och ner för BAIF; 1–4, 4–0 och 1–4. Ska vi tro på den raden så kommer det sluta med storvinst på torsdag (12/5) när vi tar emot Böda-Högby. Skämt åsido. Detta lär bli en tuff match mot ett B-H som har spelat ihop sju av tolv poäng och ligger på en fjärdeplats i tabellen. I höstas slutade motsvarande möte med BAIF-seger 4–2 och för att något liknande ska upprepas nu kommer det krävas fullt fokus, minimalt med misstag och beslutsamhet framför mål. Sanna klyschor, men inte mindre betydelsefulla för det. Avspark klockan 19:00 på Hagaborg.

• Barometern
  • Stufvenäs Gästgifveri
  • Satser AB
  • Garpens Fyr
  • Becka AB
  • Silo design

Adam Johansson, Adam Nilsson, Emil Olsson, Hampus Brolin, Kaleab Mehari, Kim Johansson, Linus Gunnarsson Petersson, Markus Lemon, Måns Nilsson, Nahom Habte Weldu, Rasmus Olin, Robert Karlsson, Svante Nyström, Tim Johansson, Tommy Olsson, Ville Håkansson samt Viktor Martinsson.