Tre matcher återstår och med andra ord närmar vi oss slutet av säsongen. Härnäst är det Böda-Högby som gäller, nu på söndag den 19 september hemma på Hagaborg. Böda-Högby ligger på åttonde plats i tabellen, en poäng bakom oss. Deras form pekar nedåt och laget har gått mållösa från de tre senaste matcherna. Även vi har stundtals haft svårt att hitta nätmaskorna, men det hoppas vi kunna ändra på. Det är dags för en hemmaseger på Hagaborg. Nu siktar vi på att avsluta med tre fina insatser, med start här. Avspark klockan 12:00.

• Liljas Bil
  • Yaskawa
  • Till Tobbe & Fred
  • Stufvenäs Gästgifveri
  • Barometern
  • Satser El

Adam Johansson, Alexander Olsson, Carl Blomqvist, Hampus Brolin, Johan Johansson, Jonathan Axelsson, Kim Johansson, Linus Gunnarsson Petersson, Markus Lemon, Måns Nilsson, Nahom Habte Weldu, Rasmus Olin, Robert Karlsson, Svante Nyström, Tim Johansson, Tommy Olsson samt Ville Håkansson.