Division 6 Kalmar/Öland består av två tydliga skikt; en övre halva och en undre halva. Med fem inspelade poäng på sju matcher är det inte konstigt att vi tillhör den undre. Och på torsdag (9/6) möter vi Degerhamns IF som också är på samma halva av tabellen. Vårt närmaste mål är att börja klättra för att så småningom ta oss upp på den övre halvan. Första steget är att ta tre poäng här mot tabelljumbon som fortfarande väntar på sina första poäng. De ska få vänta lite till. För oss är det bara seger som räknas. Dags för det nu! Avspark klockan 19:00 på Hagaborg.

• Barometern
  • ML Dykentreprenad
  • Guldbolaget
  • Webb&Form
  • Garpens Fyr
  • Combit Data

Adam Johansson, Adam Nilsson, Emil Olsson, Jonathan Axelsson, Kaleab Mehari, Kim Johansson, Mattis Andersson, Markus Lemon, Måns Nilsson, Nahom Habte Weldu, Robert Karlsson, Svante Nyström, Tim Johansson, Tommy Olsson, Viktor Martinsson samt Ville Håkansson.