Nu är det dags för säsong 2021 att gå i mål. Imorgon onsdag (29/9) spelar vi hängmatchen mot Degerhamns IF, en match som skulle spelats för lite drygt tre veckor sedan men som fick flyttas fram på grund av sjukdomsfall i Degerhamn. Detta blir vår nionde seriematch och efter två raka segrar ligger vi nu i mitten av tabellen. En seger här skulle ge oss en chans att klättra ytterligare någon placering vilket vi siktar på. Degerhamn ligger jumbo, men har både fler poäng och bättre målskillnad jämfört med ifjol. Så vi kan räkna med ett bättre motstånd nu än vad vi bjöds på i förra årets säsongspremiär då vi vann med 10–0. Avspark klockan 18:30 på Hagaborgs b-plan under elljusets sken. Hoppas vi ses!

• ICA Supermarket Torsås
  • Larssons Plåtslageri
  • Liljas Bil
  • Barometern
  • Tempo Bergkvara
  • Webb&Form

Adam Johansson, Alexander Eriksson, Alexander Olsson, Carl Blomqvist, Hampus Brolin, Johan Blomqvist, Johan Johansson, Kim Johansson, Markus Lemon, Måns Nilsson, Peter Videgren, Rasmus Olin, Robert Karlsson, Tim Johansson, Tommy Olsson samt Ville Håkansson.