Dags för den fjärde matchen vilken spelas imorgon lördag (12/5) hemma mot Emmaboda IS. Vi är ännu väldigt tidigt in i säsongen där vissa lag spelat fyra matcher medan andra bara hunnit med två. Men redan nu tyder mycket på att detta är en serie där alla slår alla och i nuläget har samtliga nio lag redan tagit minst två poäng.

För vår del inleddes säsongen med vinst i premiären, men därefter har det varit motigare med två raka förluster och noll gjorda mål. Gästerna från Emmaboda har inlett med en vinst och en förlust och har därmed samma poäng, men bättre målskillnad jämfört med oss. En oviss och spännande match är att vänta. Avspark på Hagaborg klockan 12:00. Varmt välkomna!

Adam Johansson, Adam Nilsson, Alexander Olsson, Emil Isaksson, Kaleab Mehari, Kim Johansson, Markus Lemon, Måns Nilsson, Natnael Mebrahtu, Olle Nilsson, Rasmus Olin, Robert Karlsson, Svante Nyström, Tim Johansson, Tommy Olsson, Viktor Martinsson samt Ville Håkansson.

Satser EL, Barometern, Guldbolaget, Combit Data