Säsongens näst sista hemmamatch står för dörren då vi imorgon lördag (2/9) hälsar Flerohopps GoIF välkomna till Bergkvara. Ett motståndarlag som ligger en placering ovanför oss i tabellen med 15 poäng på elva matcher. Noterbart är att de endast förlorat två av dessa elva matcher och släppt in ynka nio mål – minst i serien. Ett försvarstarkt lag med andra ord vilket vi inte minst fick uppleva i vårmötet när vi gick mållösa från planen trots spelövertag och flera skapade målchanser. Nu gäller det att vara extra fokuserade och fortsätta jobba hårt för att vända trenden och börja vinna matcher igen. Avspark klockan 12:00 på Hagaborg.

Adam Johansson, Adam Nilsson, Alexander Olsson, Esagh Ali Mohammadi, Kim Johansson, Linus Gunnarsson Petersson, Markus Lemon, Nahom Weldu Habte, Rasmus Olin, Robert Karlsson, Svante Nyström, Tim Johansson, Tommy Olsson, Viktor Martinsson samt William Olsson.

Verest
Spinova