Nu är det dags! Imorgon lördag (27/4) spelar BAIF seriepremiär och vi gör det på vår hemmaborg Hagaborg. Vi möter Flygsfors-Gadderås IF och som alltid inför en premiär så är spänningen på topp och likaså ovissheten. Var står vi? Men försäsongen har i det stora hela sett bra ut spelmässigt. Vi ska fortsätta på den inslagna vägen och då kommer det ge resultat under året. I morgondagens trupp kommer vi få se fyra nya ansikten som kliver in i viktiga roller, Filimon Asmerom, Melker Nyström, Meron Debesay och Sigge Hammarstedt. Krydda det med en stabil stomme från fjolåret och ni får ett starkt lag som kommer kliva ut på den gröna mattan imorgon. Avspark klockan 12:00. Väl mött!

Uttagen trupp:

Adam Johansson, Alexander Olsson, Filimon Asmerom, Linus Gunnarsson Petersson, Melker Nyström, Meron Debesay, Nahom Weldu Habte, Rasmus Olin, Sigge Hammarstedt, Svante Nyström, Tim Johansson, Tommy Olsson, Ville Håkansson, Vincent Nylander samt William Olsson.

Tack till våra matchsponsorer!

Röda Nejlikan, Crilles Isolering, Guldbolaget, Satser EL, Barometern, Johanssons Delikatesser

Matchblad:

Foto: Mattis Andersson