Imorgon lördag (11/9) är BAIF tillbaka på Hagaborg efter nästan en månads frånvaro. Vi möter topptippade Football Primetime FC i säsongens sjätte match. Under våra tre senaste matcher som alla spelats på bortaplan har det blivit en vinst, en förlust och så senast kryss mot G/G. Totalt är vårt facit fem poäng på fem matcher. Morgondagens motståndarlag Primetime har på lika många matcher samlat ihop 13 poäng och ligger med det på en andraplats i tabellen. Avspark klockan 12:00 på Hagaborg. Välkomna!

• Möre Bok och Kontor
  • Garpens Fyr – Banérsson
  • Spinova
  • Lindbergs Bygg & Färg
  • Söderåkra Bil & Traktor
  • Torsås Elservice

Adam Johansson, Alexander Olsson, Carl Blomqvist, Hampus Brolin, Johan Blomqvist, Kaleab Mehari, Kim Johansson, Linus Gunnarsson Petersson, Markus Lemon, Måns Nilsson, Rasmus Olin, Robert Karlsson, Svante Nyström, Tim Johansson, Tommy Olsson samt Ville Håkansson.