Nu på tisdag (9/8) drar vi igång seriespelet igen efter några veckors sommaruppehåll. Och det är inte vilken match som helst som väntar, det är nämligen kommunderby hemma mot serietvåan Gullabo-Gullaboås. G-G har gjort det riktigt bra i år och slåss i toppen av tabellen med Mörbylånga och Persnäs. Själva ligger vi i mitten, men med siktet inställt på övre halvan efter våra tre raka segrar före uppehållet. Denna match kommer bli lite av ett vägskäl för oss. Kan vi gå in och visa upp samma fina form även nu efter uppehållet så kan hösten bli riktigt trevlig för oss. Avspark klockan 19:00 på Hagbaorg.

• Garpens Fyr
  • Lindbergs XL-Bygg JBM
  • Satser EL
  • Stufvenäs Gästgifveri
  • VM Bygg & Snickeri
  • Skytteholmen.se

Adam Johansson, Adam Nilsson, Alexander Olsson, Hampus Brolin, Johan Blomqvist, Kaleab Mehari, Kim Johansson, Markus Lemon, Måns Nilsson, Rasmus Olin, Robert Karlsson, Svante Nyström, Tim Johansson, Tommy Olsson, Viktor Martinsson samt Ville Håkansson.