Seriepremiär på Hagaborg i lördags och redan imorgon torsdag (2/5) är det dags igen för ny hemmamatch, årets första derby, när vi tar emot Gullabo-Gullaboås. Matchen var egentligen planerad att spelas på Dackehed men på grund av en ospelbar plan i Gullabo har matchen på kort varsel flyttats till Bergkvara. Motsvarande möte i fjol slutade med en sur uddamålsförlust. Nya förutsättningar imorgon och chans till revansch. G-G kommer till spel med en poäng från premiären i bagaget. Själva är kommer vi till spel stärkta av Filimons sena segermål senast. Spännande och dramatiskt lär det bli. Kommer revanschen? Det får vi se. Avspark klockan 19:00 på Hagaborg. Ses där!

Adam Johansson, Adam Nilsson, Alexander Olsson, Filimon Asmerom, Linus Gunnarsson Petersson, Markus Lemon, Melker Nyström, Meron Debesay, Nahom Weldu Habte, Rasmus Olin, Sigge Hammarstedt, Svante Nyström, Tim Johansson, Tommy Olsson, Ville Håkansson samt William Olsson.

Barometern, Crilles Isolering, Johanssons Delikatesser, Guldbolaget, Satser EL, Stall Fredrik Persson

Foto: Mattis Andersson