Kommunderby på gång imorgon fredag när Gullabo/Gullaboås gästar Hagaborg. Lär bli en tuff match mot ett G/G som inför säsongen har fått in en ny tränare och flera nyförvärv. Laget kommer säkert höja sig flera nivåer jämfört med ifjol, vilket inte minst premiärsegern mot Högsrums FF vittnar om. Vi har inlett lite ojämnt, och kommer till spel med en förlust mot Tvärskog i ryggen, i en match där vi inte är nöjda med vår prestation. Förhoppningsvis kan det vara en väckarklocka för oss som gör att vi åter hittar tillbaka till det fina spel vi visade upp i premiären för två veckor sedan. Avspark på Hagaborg klockan 18:45.

OBS! Max 50 åskådare tillåts på matchen. Först till kvarn gäller. Vill ni stötta BAIF kan ni köpa en ”soffbiljett” där ni swishar valfri summa till 123 332 41 18. Det går också att köpa ett ”soffsäsongskort” för 200 kronor.

Vi kommer att sända matchen live på webben via Min Fotboll. För att titta behöver du logga in och betala 50 kronor.

Klicka dig in på Bergkvara AIF på Min Fotboll.

Vad kommer det kosta att titta på livesändningar och repriser?

För seniormatcher så betalar du för varje match du vill se, och det är sändande förening som sätter priset för matchen (Pay per view).

Så här funkar det för dig som tittare:

När du går in på en sändning som kräver betalning, tas du till din kontosida i Min Fotboll där du genomför ditt köp. Du betalar enkelt med hjälp av Swish, som till att börja med är den enda betalningsmetod som stöds. Vid köp av en seniormatch delas intäkten med den sändande föreningen.

Status för dina köp hittar du under fliken Konto på din profilsida i Min Fotboll. Du hittar enklast dit genom att trycka på din profilbild uppe till vänster på appens startsida, eller i huvudmenyn på webben.

Källa: https://aktiva.svenskfotboll.se/nyheter/2020/7/avgift-for-livestream/

• Barometern
  • Trelleborg Sealing Solution
  • Spinova
  • ICA Supermarket
  • Lindbergs Bygg & Färg
  • Larssons Plåtslageri

Carl Blomqvist, Johan Blomqvist, Malte Johansson, Robert Karlsson, Adam Johansson, Alexander Olsson, Erik Davidsson, Gustav Åhnstrand, Hampus Brolin, Jonathan Axelsson, Henric Arvidsson, Måns Nilsson, Nahom Weldu Habte, Nils Löfquist, Tommy Olsson samt Markus Lemon.

Matchblad