Efter den motiga premiären i förra veckan är det äntligen dags för ny match och dessutom hemmapremiär på Hagaborgs a-plan. Imorgon torsdag (28/4) tar vi emot Högsrums FF och vi gör det trots allt med gott mod. Gårdagens träning såg bra ut med både spelglädje och revanschlusta och det är en stark 16-mannatrupp som är uttagen till match. Mycket kommer handla om fokus och noggrannhet, både framåt och bakåt. Morgondagens motståndare Högsrum har inlett serien med en vinst och en förlust. Förlusten i premiären mot Mörbylånga följdes upp med en knapp seger senast mot Degerhamn. För att få en positiv känsla inför morgondagen så kan vi minnas tillbaka på vårt senaste möte i augusti förra året då vi fick målskyttet att lossna och kunde vinna med 5–2. En upprepning skulle sitta fint. Avspark klockan 18:45 på Hagaborg. Väl mött!

• AFAB
  • Barometern
  • Combit Data
  • Korslycke Bilservice
  • Guldbolaget
  • Lindbergs Bygg & Färg

Adam Johansson, Adam Nilsson, Alexander Olsson, Emil Olsson, Hampus Brolin, Kaleab Mehari, Kim Johansson, Linus Gunnarsson Petersson, Måns Nilsson, Nahom Habte Weldu, Rasmus Olin, Robert Karlsson, Svante Nyström, Tim Johansson, Tommy Olsson samt Viktor Martinsson.