Två matcher för oss denna vecka, därefter väntar sommaruppehållet. Veckans första match spelas på torsdag (30/6) hemma på Hagaborg mot Ljungbyholms GoIF. LGoIF har liksom oss inte rosat marknaden under våren. I nuläget ligger de två poäng framför oss i tabellen med tolv inspelade poäng. Det man kan säga skiljer oss åt är vårt möte i april, i premiären, när vi fick se oss besegrade med 4–1 borta efter fyra insläppta inom loppet av 20 minuter. Den svackan stod oss dyrt den gången. Vi hoppas och tror på ett annat resultat denna gång. Och gör vi en lika stabil defensiv match som senast mot SAIK kryddat med samma inställning så kommer det gå vägen på torsdag. Avspark klockan 19:00.

• Skytteholmen.se
  • Guldbolaget
  • Barometern
  • Combit Data
  • Dalskärs Sjökrog
  • ML Dykentreprenad

Adam Johansson, Adam Nilsson, Emil Olsson, Hampus Brolin, Kaleab Mehari, Kim Johansson, Markus Lemon, Måns Nilsson, Nahom Weldu Habte, Rasmus Olin, Robert Karlsson, Svante Nyström, Tim Johansson, Tommy Olsson, Viktor Martinsson samt Ville Håkansson.