BAIF-kortet 2024En ny spännande match är att vänta imorgon söndag (9/6) när vi är tillbaka på vår hemmaplan efter fyra veckors frånvaro. Vi möter Ljungbyholms GoIF som ligger fyra i tabellen och som har plockat åtta poäng på de inledande sex matcherna. För vår del ser det ännu ljusare ut och vid seger imorgon utökar vi serieledningen till hela fem poäng. Det skulle smaka gott, men vi vet samtidigt att om det ska smaka gott så krävs det hundra procent fokus och inställning plus ett riktigt hårt jobb. Avspark klockan 12:00 på Hagaborg, väl mött!

Missa heller inte ”förmatchen” mellan vårt TUFF P2014 och Timmernabben som spelar på Hagaborg klockan 10:00. Och till alla barn, glöm inte ta med BAIF-kortet så bjuder vi på piggelin eller klubba när ni visar upp kortet i kiosken på a-lagsmatchen.

Adam Johansson, Adam Nilsson, Alexander Olsson, Filimon Asmerom, Linus Gunnarsson Petersson, Markus Lemon, Melker Nyström, Meron Debesay, Nahom Weldu Habte, Rasmus Olin, Simon Andreasson, Svante Nyström, Tim Johansson, Tommy Olsson, Ville Håkansson, Vincent Nylander samt William Olsson.

AFAB, Combit Data, Johanssons Delikatesser, ML Dykentreprenad, SEAB, Yaskawa

Foto: Mattis Andersson