Nu drar fotbollen igång igen efter ett långt sommaruppehåll. Före uppehållet hann vi med en seriematch (förlust mot S:t Sigfrids IF), och nu på lördag (14/8) spelar vi den andra, mot Ljungbyholms GoIF. Höstsäsongen kommer att bestå av åtta matcher varav fyra spelas hemma och fyra borta. Vi kommer till denna match med tre träningsveckor i benen inklusive en internmatch.

Även för gästerna Ljungbyholms GoIF blir detta den första matchen efter uppehållet. Strax före uppehållet hann de med två matcher som resulterade i två förluster. Med andra ord två lag som kämpar för sin första poäng.

Hur det kommer sluta följer vi med start klockan 12:00 på Hagaborg. Väl mött då!

• Satser
  • Yaskawa
  • Till Tobbe & Fred
  • AFAB
  • MP Sweden
  • Stufvenäs Gästgifveri

Adam Johansson, Alexander Olsson, Hampus Brolin, Johan Blomqvist, Jimmy Johansson, Johan Johansson, Kaleab Mehari, Markus Lemon, Måns Nilsson, Robert Karlsson, Svante Nyström, Tim Johansson, Tommy Olsson, Viktor Sjöstrand samt Ville Håkansson.