September månad och säsongen går nu in i slutskedet. Fyra matcher återstår, fyra matcher som spelas under kommande fyra söndagar. Härnäst, imorgon (4/9), väntar hemmamatch mot Mörbylånga GoIF. Det blir en tuff, men härlig, utmaning för oss mot ett Mörbylånga som gjort det bra under året. Laget ligger just nu etta i tabellen, dock med två matcher mer spelade än Persnäs AIF som ligger endast två poäng bakom. Mycket står på spel med andra ord. Åtminstone för ett av lagen. Själva förankrade vi vår position i mitten av tabellen efter den snöpliga förlusten senast mot Tvärskogs IF. Ändå skönt att få chans till revansch mindre än fyra dygn senare. Låt oss ta den chansen! Avspark klockan 12:00 på Hagaborg.

Adam Nilsson, Alexander Olsson, Hampus Brolin, Johan Blomqvist, Kim Johansson, Linus Gunnarsson Petersson, Markus Lemon, Måns Nilsson, Nahom Weldu Habte, Rasmus Olin, Robert Karlsson, Svante Nyström, Tommy Olsson, Viktor Martinsson samt Ville Håkansson.