På söndag (1/10) avslutas säsongen för BAIF:s del när vi tar emot Örsjö IF på hemmaplan i säsongens 16:e och sista match. Vi ligger på sjunde plats i tabellen och har egentligen inget av vikt att spela för frånsett prestigen och att vi vid vinst har möjlighet att klättra två placeringar i tabellen. De skulle i så fall vara något positivt för oss i en annars mestadels negativ säsong där vi inte presterat vad vi hade hoppats på. Så låt oss avsluta på bästa sätt åtminstone. Välkommen till Hagaborg och följ matchen med oss. Avspark klockan 12:00.

Adam Johansson, Adam Nilsson, Alexander Olsson, Emil Olausson, Linus Gunnarsson Petersson, Markus Lemon, Nahom Weldu Habte, Rasmus Olin, Robert Karlsson, Svante Nyström, Tim Johansson, Tommy Olsson, Viktor Martinsson, Ville Håkansson, Vincent Nylander samt William Olsson.

Tempo Bergkvara
XL-Bygg JBM Lindbergs