Dags för säsongens näst sista match, den spelas imorgon söndag (26/9) hemma mot nästjumbon Örsjö IF. Senast blev det en efterlängtad seger mot Böda-Högby, och även om det inte var vår bästa prestation så är en seger alltid en seger. Vi kan räkna med en liknande tillställning även denna match där mycket kommer handla om rätt inställning. Och om vi kan ha det så talar mycket för en ny seger. Men inget kommer av sig självt. Missa inte matchen som sparkar igång klockan 12:00 på Hagaborg. Väl mött!

Tack till våra matchsponsorer!

• ICA Supermarket Torsås
  • Garpens Fyr – Banérsson
  • Lindbergs Bygg & Färg
  • Söderåkra Bil & Traktor
  • EDE Data
  • Spinova

Uttagen trupp:

Adam Johansson, Alexander Olsson, Hampus Brolin, Johan Blomqvist, Johan Johansson, Kim Johansson, Markus Lemon, Måns Nilsson, Nahom Habte Weldu, Rasmus Olin, Robert Karlsson, Svante Nyström, Tim Johansson, Tommy Olsson samt Ville Håkansson.

Matchblad: