Det var verkligen en efterlängtad seger vi tog i torsdags hemma mot tabelljumbon. Imorgon tisdag är det dags för ny hemmamatch, denna gång mot tabellettan Persnäs AIF. Givetvis en betydligt tuffare uppgift för oss, men förhoppningsvis kan vi ta med oss en hel del från föregående match. Inte minst effektiviteten i offensivt straffområde och skärpan i avsluten. Gästerna från norra Öland kommer till spel med fem raka segrar i bagaget, däribland 3–1-vinst borta mot G/G i förra veckan. Av tidigare erfarenhet vet vi att det är ett försvarstarkt lag, vilket sju insläppta mål på åtta matcher skvallrar om. Men även 27 mål framåt talar sitt tydliga språk. Vi måste vara på topp imorgon för att få med oss ett resultat. Avspark klockan 19:00 på Hagaborg.

• Hotell Amigo
  • VM Snickeri & Design
  • Korslycke Bilservice
  • Becka Guld
  • Guldbolaget
  • Satser Elinstallationer

Adam Johansson, Adam Nilsson, Emil Olsson, Hampus Brolin, Jonathan Axelsson, Kaleab Mehari, Kim Johansson, Markus Lemon, Måns Nilsson, Rasmus Olin, Robert Karlsson, Svante Nyström, Tim Johansson, Tommy Olsson, Viktor Martinsson samt Ville Håkansson.