Imorgon söndag är det dags för årets åttonde och näst sista match för BAIF då vi hälsar tabellfyran Rockneby IK välkomna till Bergkvara. Gästerna kommer till spel med ett facit på tre vinster, två kryss och två förluster, vilket innebär fyra poäng före oss i tabellen. För vår egen del så är känslan nu lite mer positiv efter förra helgens seger. Och att få återvända till Hagaborg känns också bra efter två raka bortamatcher. Vi har stundtals spelat riktigt fin fotboll på hemmaplan i år, men poängutdelning har varit sämre än förväntat. Nu ska vi trots allt se till att avsluta säsongen på allra bästa sätt och då är det tre poäng som gäller i denna match. Avspark klockan 12:00 på Hagaborg.

Matchen sänds live!

Vi kommer att sända matchen live på webben via Min Fotboll. För att titta behöver du logga in och betala 50 kronor.

Klicka dig in på Bergkvara AIF på Min Fotboll.

Vad kommer det kosta att titta på livesändningar och repriser?

För seniormatcher så betalar du för varje match du vill se, och det är sändande förening som sätter priset för matchen (Pay per view).

Så här funkar det för dig som tittare:

När du går in på en sändning som kräver betalning, tas du till din kontosida i Min Fotboll där du genomför ditt köp. Du betalar enkelt med hjälp av Swish, som till att börja med är den enda betalningsmetod som stöds. Vid köp av en seniormatch delas intäkten med den sändande föreningen.

Status för dina köp hittar du under fliken Konto på din profilsida i Min Fotboll. Du hittar enklast dit genom att trycka på din profilbild uppe till vänster på appens startsida, eller i huvudmenyn på webben.

Källa: https://aktiva.svenskfotboll.se/nyheter/2020/7/avgift-for-livestream/

Tack till våra matchsponsorer!

• Larssons Plåtslageri
  • Barometern
  • Dalskärs Sjökrog
  • Guldbolaget
  • ICA Supermarket Torsås
  • Inspirera Skrivservice
  • Lindbergs Bygg & Färg
  • Satser EL
  • Spinova
  • Stufvenäs Gästgifveri
  • Torsås Elservice
  • Trelleborg Sealing Solutions
  • Yaskawa

Uttagen trupp:

Adam Johansson, Alexander Olsson, Carl Blomqvist, Erik Davidsson, Gustav Åhnstrand, Hampus Brolin, Henric Arvidsson, Johan Blomqvist, Johan Johansson, Jonathan Axelsson, Linus Gunnarsson Petersson, Malte Johansson, Måns Nilsson, Robert Karlsson, Tommy Olsson samt Viktor Martinsson.

Matchblad: