Nu ska vi säga tack och hej till säsong 2022 och vi gör det på hemmaplan imorgon söndag (25/9) mot Söderåkra AIK. Förutsättningarna är att vi ligger där vi ligger i ingenmansland och har bara äran att spela för. Men SAIK har fortfarande chans, om än en liten sådan, att få kvala till division fem i höst. För detta krävs vinst samtidigt som Mörbylånga och Gullabo-Gullaboås förlorar. Vid vinst finns även en liten chans för dem att nå kval genom att komma bland de tre bästa treorna i Smålands division 6-serier. Ändå trist att behöva lägga fokus på motståndarnas förutsättningar. Detta är vår match och vi ska se till att avsluta serien på bästa tänkbara sätt genom att ta årets andra seger mot SAIK. Avspark klockan 12:00 på Hagaborg. Väl mött!

Adam Johansson, Adam Nilsson, Alexander Olsson, Hampus Brolin, Johan Blomqvist, Kim Johansson, Linus Gunnarsson Petersson, Måns Nilsson, Nahom Weldu Habte, Rasmus Olin, Robert Karlsson, Svante Nyström, Tommy Olsson, Viktor Martinsson samt Ville Håkansson.