På lördag (19/8) väntar ett hett möte när BAIF möter Söderåkra AIK i årets sista kommunderby. Båda lagen ligger på samma poängantal (13) där gästerna dock har en match mindre spelad.

Förlusten i Tvärskog senast gjorde att glappet till förstaplatsen utökades, men fortfarande är det ett öppet race om andraplatsen som innebär kval. Det är dit vi får sikta i första hand och då krävs det ett krafttag från inte bara spelare utan från alla runt omkring föreningen. Avspark klockan 12:00 på Hagaborg. Väl mött, vi behöver ert stöd!

Adam Johansson, Adam Nilsson, Alexander Olsson, Esagh Ali Mohammadi, Kaleab Mehari, Linus Gunnarsson Petersson, Olle Nilsson, Rasmus Olin, Robert Karlsson, Sebastian Svanberg, Svante Nyström, Tim Johansson, Tommy Olsson, Viktor Martinsson, Ville Håkansson samt William Olsson.

Combit Data, Guldbolaget, Dalskärs Sjökrog, Spinova, Tempo Bergkvara, Barometern