Ikväll onsdag (30/6) spelar BAIF seriepremiär då vi möter S:t Sigfrids IF på hemmaplan. Årets säsong blir halverad och det är bara höstsäsongens matcher som kommer att spelas. Kvällens match är den enda som spelas före sommaruppehållet som pågår till mitten av augusti.

Försäsongen har bestått av tre träningsmatcher (mot division 5-motståndare) varav vi vunnit en, spelat en oavgjord och förlorat en. Och mycket har sett bra ut som vi hoppas kunna ta med oss in i denna premiärmatch.

Motståndarna S:t Sigfrids IF spelade förra året i division 6 Högsby/Nybro där man nådde kvalspel, men misslyckades med att ta sig upp. Under försäsongen har de spelat oavgjort i sin enda träningsmatch.

Avspark klockan 19:00 på Hagaborg. Väl mött!

• Barometern
  • Garpens Fyr – Banérsson
  • ICA Supermarket Torsås
  • Lindbergs Bygg & Färg
  • Spinova
  • Söderåkra Bil & Traktor

Adam Johansson, Alexander Olsson, Hampus Brolin, Johan Blomqvist, Johan Johansson, Jonathan Axelsson, Kim Johansson, Malte Johansson, Markus Lemon, Måns Nilsson, Nahom Weldu Habte, Robert Karlsson, Rasmus Olin, Svante Nyström, Tim Johansson samt Tommy Olsson.