Sex matcher återstår av säsongen, varav tre spelas på Hagaborg. Härnäst möter vi Trekantens IF på just Hagaborg nu på torsdag (25/8). Trekanten som gjorde comeback i år efter ett års uppehåll har haft det ganska så motigt hittills med bara tre vinster på 15 matcher. Men en av dessa vinster kom i senaste matchen mot Degerhamn (5–1). Motigt var det även för oss inledningsvis, men på sistone har vi hittat flytet med fem raka utan förlust. Senast 2–2 borta mot Böda-Högby efter en okej insats på den fina gräsmattan på Högby IP. Men vi kan höja oss ytterligare ett snäpp, läge att göra det nu! Avspark klockan 18:30.

• Bergkvara Invest
  • Tempo Bergkvara
  • Gamla Ting
  • Lalles Åkeri
  • Skytteholmen.se

Adam Johansson, Adam Nilsson, Alexander Olsson, Emil Olsson, Hampus Brolin, Kim Johansson, Linus Gunnarsson Petersson, Markus Lemon, Måns Nilsson, Nahom Weldu Habte, Rasmus Olin, Robert Karlsson, Svante Nyström, Tommy Olsson, Viktor Martinsson samt Ville Håkansson.