Efter den fina insatsen i premiären mot G-G i förra veckan är det till helgen dags för premiär på hemmaplan. Det är Tvärskogs IF som står för motståndet, ett lag som satsat hårt med ett par meriterade nyförvärv inför säsongen. Deras premiär mot Vissefjärda slutade dock i förlust 2-3 efter en tappad 2-0-ledning. Så räkna med att det är ett revanschsuget lag som kommer på besök på lördag.

För vår del handlar det om att fortsätta på inslagen väg, med hundraprocentig inställning och fokuserat försvarspel. Men också våga gå framåt, detta är vår hemmaplan och förhoppningsvis blir det också vår match! Avspark på Hagaborg klockan 12:00 på lördag den 29 april.

Adam Johansson, Adam Nilsson, Alexander Olsson, Emil Isaksson, Kaleab Mehari, Kim Johansson, Markus Lemon, Måns Nilsson, Natnael Mebrahtu, Olle Nilsson, Oscar Mannerström, Rasmus Olin, Robert Karlsson, Svante Nyström, Tim Johansson, Tommy Olsson, Viktor Martinsson samt Ville Håkansson.

Barometern, AFAB, Guldbolaget, XL-Bygg JBM Lindbergs

Seriepremiär för b-laget på söndag

Även b-laget möter Tvärskogs IF i helgen. På söndag klockan 11:00 väntar seriepremiären som också den spelas på Hagaborg.