Torsdag ojämn vecka har blivit synonymt med hemmamatch för BAIF. Nu är det dags igen för på torsdag kväll (26/5) tar vi emot Tvärskogs IF. Med två raka kryss i ryggen har vi en bit upp till topplagen, men segrar gör stor skillnad och kanske är det dags att vända trenden nu? Men Tvärskog är en svår nöt att knäcka och laget har tagit tre segrar på sex matcher, bland annat 8–0 senast mot Degerhamn. En betydligt jämnare match är att vänta nu. Avspark klockan 19:00 på Hagaborg.

Ni har väl inte missat att BAIF säljer hemlagade kroppkakor på Bergkvaradagen tidigare under dagen. Mellan klockan 10:00-14:00 möter ni oss på hamnplanen i Bergkvara.

• VM Bygg & Snickeri
  • Torsås Elservice
  • Ederströms Skor
  • Lindbergs Bygg & Färg
  • ML Dykentreprenad
  • Stufvenäs Gästgifveri

Adam Johansson, Adam Nilsson, Hampus Brolin, Henric Arvidsson, Kim Johansson, Markus Lemon, Måns Nilsson, Nahom Habte Weldu, Rasmus Olin, Robert Karlsson, Svante Nyström, Tim Johansson, Tommy Olsson samt Viktor Martinsson.