Den jämna Division 6 Nybro fortsätter imorgon lördag (3/6) när BAIF möter Vissefjärda GIF. Båda lagen står på nio poäng efter sex matcher, en poäng upp till kvalplatsen som just nu innehas av Söderåkra. Morgondagens gäster gick fram som en ångvält under försäsongen och besegrade bland annat oss stort då. Men serieinledningen har varit något helt annat vilket inte minst två ynka segrar på de sex matcherna vittnar om. Inte heller vi är helt nöjda med hur inledningen av säsongen sett ut. Mycket upp och ner och få gjorda mål, men vi vet att vi kan bättre och hoppas kunna få ut det här och nu. Avspark klockan 12:00 på Hagaborg. Hoppas vi ses!

Adam Johansson, Adam Nilsson, Alexander Olsson, Andreas Åhnstrand, Emil Isaksson, Kim Johansson, Linus Gunnarsson Petersson, Markus Lemon, Måns Nilsson, Olle Nilsson, Robert Karlsson, Svante Nyström, Tim Johansson, Tommy Olsson, Viktor Martinsson samt Ville Håkansson.

Edeströms Skor, ML Dykentreprenad, Torsås Elservice, Webb&Form