Vår tidigare fina svit av förlustfria matcher har förbytts till två raka nederlag. Nu när tre matcher återstår befinner vi oss i ingenmansland tillsammans med Böda-Högby i tabellens mitt. Imorgon söndag (11/9) ska vi försöka vända trenden på nytt när vi reser till Degerhamn för match mot Degerhamns IF. Laget står efter 18 matcher fortfarande på noll poäng, men trots allt har man visat en bättre form i höst jämfört med i våras. Och räkna med att ingenting kommer gratis till oss imorgon mot ett hemmalag som gör allt för att försöka ta sina första poäng. Inställningen är A och O för hur denna match slutar. Och har vi väl den på plats så kommer detta gå vägen. Avspark på Alunvallen klockan 12:00.