Derbyförlusten är ett minne blott och nu är blicken riktad rakt fram – mot seriematch fyra, på fredag kväll borta mot Football Primetime FC. Ett nystartat lag med höga ambitioner vars idé är att utveckla spelare från hela världen, både på och utanför planen och låta dem få chansen att klättra till högre ligor såväl nationellt som internationellt. Deras start på säsongen har varit aningen knackig, precis som vår egen. Efter två matcher väntar Primetime fortfarande på den första historiska vinsten, och säger sig vara förhoppningsfulla att ta den mot oss. Tagga till nu, vi får inte låta det ske! Avspark klockan 19:00 på vackra Fredriksskans i Kalmar.

Adam Johansson, Alexander Olsson, Calle Blomqvist, Erik Davidsson, Gabbe Johansson, Gustav Åhnstrand, Hampus Brolin, Henric Arvidsson, Kim Johansson, Malte Johansson, Måns Nilsson, Nohom Weldu Habte, Robert Karlsson, Tommy Olsson, Viktor Martinsson samt Markus Lemon.