Serien rullar vidare på söndag med bortamatch mot Högsrums FF. Vår svit av vinstlösa matcher är uppe i fyra, men trots det har vår prestation rent spelmässigt inte varit så dålig som man kan tro utifrån resultaten. Vi måste dock bli bättre på att skapa målchanser och förvalta dem. Söndagens motståndarlag Högsrum har haft en snarlik säsong som vi, med vinst i premiären och därefter en oavgjord och tre förluster. En oviss match mellan två lag som letar efter flytet är att vänta. Avspark på Rällavallen klockan 17:30.

Uttagen trupp:

Adam Johansson, Alexander Olsson, Erik Davidsson, Gustav Åhnstrand, Hampus Brolin, Henric Arvidsson, Johan Blomqvist, Johan Johansson, Linus Obermayr, Malte Johansson, Markus Lemon, Måns Nilsson, Nils Löfquist, Nohom Weldu Habte, Robert Karlsson samt Viktor Martinsson.