BAIF gör årets första framträdande imorgon lördag (7/1) när Länsturneringen av Kährs Nybro Open 2023 spelas i Liljas arena i Nybro. Gruppspelet inleds klockan 10:00 på förmiddagen och vi spelar sammanlagt fyra matcher plus eventuellt slutspel på söndagen.

Grupp D, som vi lottades in i, består av Hällaryds IF (div 4), Kalmar AIK (div 5), IF Trion (div 6) samt Söderåkra AIK (div 6). Första matchen spelas mot Hällaryd (10:00) och därefter möter vi i tur och ordning Kalmar AIK (11:20), IF Trion (13:00) och avslutningsvis Söderåkra AIK (14:20).

Ettan och tvåan i gruppen går vidare till slutspel där först en tregrupp väntar. Vinnaren där går sedan till semifinal. Har ni ingen möjlighet att vara på plats så kan ni följa resultaten live under dagen på Nybro Opens hemsida.