Tre matcher återstår av säsongen och imorgon söndag beger vi oss till norra Öland för match mot Persnäs AIF. PAIF ligger två poäng före oss och har två segrar och fyra förluster på sina inledande sex matcher. Senast förlust mot Tvärskog, men dessförinnan seger mot Högsrum. Vårt hopp om avancemang är grusat sedan tidigare, men låt oss sikta på åtminstone övre halvan av tabellen. En trepoängare i denna match skulle göra att vi klättrar minst ett steg uppåt och ännu viktigare skulle det ge oss en psykologisk push i rätt riktning. Är det inte dags för det nu, eller? Avspark på Solvallen i Persnäs klockan 12:00.

Adam Johansson, Alexander Olsson, Carl Blomqvist, Erik Davidsson, Gustav Åhnstrand, Hampus Brolin, Henric Arvidsson, Johan Blomqvist, Johan Johansson, Linus Obermayr, Malte Johansson, Måns Nilsson, Robert Karlsson, Svante Nyström, Tommy Olsson samt Viktor Martinsson.