Seriespelet rullar vidare för BAIF med match imorgon fredag mot Tvärskogs IF på bortaplan. Tvärskog trillade förra året ur division fem efter flera raka säsonger i fyran och femman, och i förra veckans premiär föll de mot Högsrums FF. Själva kommer vi från en storseger i premiären, och även om vi vann stort så gav oss den matchen inte så många svar. Utan detta kommer bli årets första riktiga värdemätare för oss, på bortaplan i Tvärskog. Räkna med två spelsugna och taggade lag som kommer bjuda på en sevärd division 6-match, inför publik! Avspark på Tvärskogs IP klockan 19:00.

Carl Blomqvist, Johan Blomqvist, Robert Karlsson, Adam Johansson, Alexander Olsson, Erik Davidsson, Gustav Åhnstrand, Gabriel Johansson, Hampus Brolin, Jonathan Axelsson, Måns Nilsson, Nahom Weldu Habte, Tommy Olsson, Henric Arvidsson, William Olsson samt Viktor Martinsson.