Vi är stolta att presentera Joyna, Folkspels senaste lotteri som inte bara ger dig vinstchanser varje vecka, utan också stödjer vår förening, Bergkvara AIF!

Joyna är ett digitalt prenumerationslotteri. En prenumeration kostar 160 kr per månad, varav 50 kr går direkt till föreningen. Du kan vinna allt från 40 till 10 miljoner kronor. Det finns ingen bindningstid, så du kan avsluta när som helst. Dragningarna sker varje fredag. Den första dragningen är planerad till den 7 juni 2024.

OBS! För att knyta din prenumeration till BAIF är det viktigt att du tecknar din prenumeration via länken ovan.

Genom att prenumerera på Joyna bidrar du direkt till vår verksamhet, vilket gör det möjligt för oss att fortsätta erbjuda aktiviteter och utveckla vår idrottsplats Hagaborg samt vår idyll och festplats Skytteholmen.

Fördelar med att prenumerera på Joyna:

• Regelbundna vinstchanser varje fredag med fantastiska priser!
  • Direkt stöd till Bergkvara AIF
  • Bidra till en positiv utveckling av vårt lokalsamhälle.
  • Hjälp till att förbättra idrottsplatsen och främja ungdomsidrotten.

Din prenumeration gör skillnad! Köp din lott idag och stöd Bergkvara AIF.

Hur fungerar JOYNA? Kika in filmen nedan!