Nu är spelschemat för Division 6 Nybro ute. BAIF spelar seriepremiär hemma mot Flygsfors-Gadderås IF tisdagen den 23 april. Därefter står Gullabo-Gullaboås borta på programmet, torsdagen den 2 maj. Totalt spelar vi 16 seriematcher där den sista spelas på Hagaborg mot Trekantens IF den 29 september. Hela spelschemat hittar ni på sidan Matcher, men ha i åtanke att datum och tider ännu bara är preliminära.

En förändring har för övrigt skett i serieindelningen jämfört med det första förslaget som presenterades i januari. Örsjö IF har dragit sig ur och ersätts av Alsterbro IF.

Toyota Cup 2024

Innan seriespelet drar igång kommer vi spela tre gruppspelsmatcher i Toyota Cup under mars. Vi lottades i grupp 21 och möter i tur och ordning Kalmar AIK FK (b), Ljungbyholms GoIF (h) samt Rockneby IK (h).