Vi har tidigare berättat om serieindelningen för BAIF och serien Division 6 Nybro. En niolagsserie med klubbar från Torsås Emmaboda och Nybro med omnejd. Nu är även spelschemat klart, åtminstone ett preliminärt sådant. Datumen kan komma att justeras en aning under nästa helgs seriekonferens, men i det stora hela kommer det se ut som följer:

Seriepremiär borta mot Gullabo-Gullaboås den 20 april. En vecka senare är det dags för Hagaborgspremiär då vi tar emot Tvärskogs IF. Även match nummer tre kommer bli extra intressant då vi möter Söderåkra AIK på Ekvallen, preliminärt den 2 maj. Sedan fortsätter det med matcher fram till och med den 1 oktober då seriens sista omgång spelas. För vår del innebär det hemmamatch mot Örsjö IF.

Hela programmet finner ni på sidan Matcher. Och som sagt datumen är ännu inte spikade, men räkna med att allt kommer vara klart inom två veckor.

Foto Emelie Nordquist